25 Nisan 2018 Çarşamba

STRATEJIK INSAN KAYNAKLARI EGITIM DESTEK DVD

 

 

----  STRATEJIK INSAN KAYNAKLARI EGITIM DVD  ----

 

 


DVD ICERIGI : 3 SAATLIK EGITIM VIDEOSU VE 300 SAYFALIK YAZILI DOKUMAN

URuUN FIYATI :  68 TL + KDV  (KARGO DAHIL)

URUNU YAYINA HAZIRLAYAN :  INSAN KAYNAKLARI KARIYER HIZMETLERI SITESI

 

 

----  STRATEJIK INSAN KAYNAKLARI EGITIM DVD  ----

 


INSAN KAYNAKLARI ALANINA ILGI DUYAN VE MESLEK OLARAK SECMEYI DUsUNEN HERKESI "INSAN KAYNAKLARI" ALANINDA UZMANLASTIRIYORUZ !!!

 

INSAN KAYNAKLARI KARIYER HIZMETLERI SITESI olarak Insan Kaynaklari alaninda profesyonellerin kisisel becerilerini ve kurumlarin is sonuclarini gelistirmesini saglamak amaciyla bireysel katilima acik veya kurum ihtiyacina iliskin kurumici egitim programlari duzenlemekteyiz. Bireysel katilima acik egitimlerimiz 6 aylik donemlerde yapilmaktadir. Kurum ici egitimlerimiz ise, egitim ihtiyaclarinizin belirlenmesi sonrasinda tarafiniza ozel olusturulmaktadir.

 

Insan kaynaklari uzmanlarina sektor farki gozetmeksizin her alanda ihtiyac duyulmaktadir. Insan kaynaginin rekabetteki en onemli avantajiniz olduguna inanarak, sirket hedeflerine ulasmada kisilerin egitim ve gelisiminin onemli rol oynadigi dusuncesindeyiz. Insan Kaynaklari Hizmetleri, ihtiyac olan egitim ve gelisim ihtiyaclarinin belirlenmesi, duzenlenmesi ve en etkin geri donusum alinmasini saglamaktadir.

 

INSAN KAYNAKLARI KARIYER HIZMETLERI SITESI olarak sirketlerde Insan Kaynaklari bolumunde calisanlar ve sektore girmeye dusunenler icin yeni bir DVD hazirladik. Firmamiz tarafindan hazirlanan DVD Turkiyede Insan Kaynaklari Egitimi konusunda bir ilktir. DVD 3 Saatlik Uygulamali Egitim Videosu ve 300 sayfalik egitim dokumanindan olusmaktadir.

 


INSAN KAYNAKLARI EGITIM DVD URUNU ; teori ile pratigi birlestirerek meslege yeni adim atan 1-5 yil arasi deneyimli Insan Kaynaklari calisanlarina; secme ve yerlestirme, mulakat teknikleri, performans degerlendirme, egitim ihtiyac analizi, calisan memnuniyeti gibi Insan Kaynaklarinin ana fonksiyonlarinda uzmanlik kazandirmayi hedefliyor. Insan Kaynaklari Uzmanlik Programi, insan kaynaklarinin farkli alanlarinda calisan, uzman, uzman yardimcisi, sorumlu, eleman duzeyinde calisan tum katilimcilara acik bir program olma ozelligini tasiyor.

 

 

3 Saatlik Egitim Videosu (Uygulamali) ve 300 sayfalik yazili Dokumandan olusan bu DVDyi kacirmayin !!!

 


URUN ADI :  STRATEJIK INSAN KAYNAKLARI EgITIM DVD

URUN TURU : DVD

DVD ICERIGI : 3 SAATLIK EgITIM VIDEOSU VE 300 SAYFALIK YAZILI DOKuMAN

URUN FIYATI :  68 TL + KDV (KARGO DAHIL)

URUNU YAYINA HAZIRLAYAN :  INSAN KAYNAKLARI KARIYER HIZMETLERI SITESI


EGITIM KONULARI :


Ø  Eleman Secme ve Yerlestirme Sureci

Ø  Is Profillerinin Gelistirilmesi

Ø  Ise Alma Teknikleri

Ø  Testler (Yetenek, Beceri, Kisilik, Ilgi, Motivasyon)

Ø  Mulakat ve Degerlendirme

Ø  Ise Alma ve Karar Verme Sureci

Ø  Dogru Eleman Secebiliyor muyuz ?

Ø  Yetenekli, Bilgili ve Deneyimli Eleman Secmek Yeterli mi?

Ø  Sectigimiz Kisileri Dogru Yerlere Yerlestiriyor muyuz ?

Ø  Eleman Secimlerini Kimler Yapiyor?

Ø  Eleman Secimi Yapan Kisilerin Egitimi 

Ø  Insan Kaynaklari Yonetimi Modeli, Planlamasi

Ø  Is Analizi

Ø  Personel Secimi

Ø  Kariyer Planlama

Ø  Hedef Belirleme

Ø  Tesvik ve oduller

Ø  Gorusme Yontem ve cesitleri

Ø  Gorusme Asamalari

Ø  Gorusme Sureci

Ø  Gorusme Ortami

Ø  Gorusme Sirasinda Hitap Tarzlari

Ø  Beden Dili

Ø  Degerlendirme Asamalari

Ø  En cok Yapilan Hatalar

Ø  Gorusme Rehberi

Ø  Ornek Mulakat cesitleri

Ø  Ornek Sorular

Ø  Anket Nedir?

Ø  Anket Yonteminin Secimi

Ø  Ornekleme Turleri

Ø  Soru Formatinin Secimi

Ø  Soru Amaclarinin Belirlenmesi

Ø  Soru Tasarimi

Ø  Veri Toplama Yontemleri

Ø  Hata Kaynaklari

Ø  Anket Ve Sorularin Test Edilmesi

Ø  Anket Sonuclarinin Raporlanmasi

Ø  Is Yasasi Kapsaminda En Sik Karsilasilan Maddelerin Uygulamali ornekleri

Ø  Yeni Is Yasasi'nin Getirdigi Farkliliklar ve Mevcut Uygulamalara Etkileri

Ø  Performans Degerlendirme Nedir?

Ø  Performans Boyutlari ve Performans Kriterlerinin Belirlenmesi

Ø  Motivasyon Yonetimi

Ø  Performans Degerlendirme Yontemleri

Ø  Yeterlik Modeli

Ø  orgute Iliskin Yeterlik

Ø  Goreve Iliskin Yeterlik

Ø  Yeterlik Profilleri

Ø  Tek ve cok Kaynakli Degerlendirme

Ø  Geribildirim

Ø  Performans Gorusmesi

Ø  Gorusme Turleri

Ø  Soru Sorma

Ø  Dinleme

Ø  Olumlu/Olumsuz Geribildirim

Ø  Performans Degerlendirmede Siklikla Rastlanan Yanlisliklar

Ø  Performans Degerlendirecek Kisilerin Egitimi

Ø  Planlama

Ø  Gorusme

Ø  Performans Gorusmeleri oncesinde, Sirasinda ve Sonrasinda Dikkat Edilmesi Gereken Konular ve Alinacak onlemlerin belirlenmesi

Ø  Performansa Dayali Egitim, ucret ve Kariyer Planlamasi

Ø  ucret Yonetimi

Ø  Egitimler

Ø  Kariyer Basamaklari

Ø  Kariyer Gelisimi ve Yonetimi

 

 

 

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&


URUN - SIPARIS :


. Urun belirtilen isim, adres ve telefon bilgilerine Turkiye'nin her yerine ucretsiz olarak teslim edilecektir.
. Oodeme teslimatta nakit alinacaktir. Bu sekilde siparis vermek icin asagidaki Siparis Formunu  insankaynaklari.akademi@counsellor.com  eposta adresimize maille iletmeniz gerekmektedir. Siparisinize muteakip email adresinize email onay mesaji gelecektir. 

 

 

 

 

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

 

SIPARIS FORMU :

 

URUN ----  STRATEJIK INSAN KAYNAKLARI EGITIM DVD


FIYAT :  68 TL + KDV


URUN FORMATI : DVD - ROM

 

SIPARIS - ISIM :

SIPARIS - ADRES :

SIPARIS - TELEFON :

SIPARIS FORMUNUN GoNDERILECEGI ADRES :   insankaynaklari.akademi@counsellor.com

 

MUSTERI FATURA BILGILERI (UNVAN, VERGI DAIRESI VE NO) :

 


&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

 

 

 

 

SIPARIS EMAIL : insankaynaklari.akademi@counsellor.com

 


INSAN KAYNAKLARI KARIYER HIZMETLERI SITESI

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Email tanitim listemizden cikis icin lutfen bulten_cikar@linuxmail.org  adresine Sil baslikli bir email gonderiniz. Epostaniz tanitim listesinden cikacaktir.

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder