2 Ağustos 2018 Perşembe

Kolay Rusca Gorsel Egitim DVD

 

 


AY SONUNA KADAR INDIRIMLI FIYAT ---  55 TL

 

 


TEMEL RUSCA EGITIM DVDsi

 

 


RUSCA EGITIMI --- DVD

 


---- RUSCA EGITIM DVDsi Ruscayi sifirdan baslayarak ogreten, kapsamli bir Rusca egitim paketidir. 

---- RUSCA EGITIM DVDsi Temel Ruscayi ogrenme olanagini evinize, isyerinize, okulunuza getiriyor.

---- RUSCA EGITIM DVDsinin Turk ve Rus ogretmenleri bu ozel DVDnin tasarlanip gerceklestirilmesinde gorev aldilar.

---- Artik Ruscayi kesinlikle ogreneceksiniz !

 

 


FORMAT :

 

RUSCA EGITIM DVDsi icinde toplam 8 Video bulunmaktadir.  Sozkonusu Rusca Video Dersleri VCD formatinda olup gramer, konusma, telaffuz, vocabulary gibi konularin Dil Enstitusunde sinif ortaminda Turk ve Rus ogretmenler tarafindan ayrintili anlatimindan olusmaktadir. 

 

 

Konular :


- Rus alfabesine giris
- Ruscada vurgu - Tonlama turleri
- Isaret ve sahis zamirlerinin kullanimi.
- Rus dilinde Kim? Ne? Nerede? soru kelimeleri
- Isimlerde canli/cansiz ayrimi
- Rusca sesbilgisi: Alfabe, okuma kurallari, vurgu, tonlama
- Temel Rusca Gramer bilgileri
- Okuma Becerisinin Gelistirilmesi: cumle ve kucuk metinlerin okunmasi
- Yazma Becerisinin Gelistirilmesi: hece, kelime ve cumlelerin yazilmasi
- Konusma ve Duyma Becerilerinin Gelistirilmesi: ogrenilen konusma kaliplarinin kucuk dialoglarda kullanilmasi.
- Kelime hazinesinin genisletilmesi

 

 

FAYDA :


Ogrenci bu DVDyi almakla kursta alacagi tum bilgileri, 2 farkli egitmenden alinan bir egitim sayesinde evine tasimis olur. ogrencilerin en buyuk sorunu olan kelime telaffuz problemlerini de bir Rus egitmen ( native speaker) tarafindan dogru ve akici sekilde ogrenerek asar. Video dosyalarini izleyerek kelime hazinenizi gelistirecek, kelimelerin anlamlari, okunuslari ve yazilislari hakkinda da bilgi sahibi olacaksiniz.

 

 


Fiyat :  ---- 55 TL ---

 

Siparis proseduru : Siparis icin asagidaki bilgileri rusca_akademi@email.com  email adresimize iletmeniz yeterlidir. Urunumuz belirttiginiz adrese Turkiye'nin her yerine 2 ucretsiz olarak teslim edilecek ve odeme siparisi getiren gorevliye yapilacaktir.

 

 

------------------------------------------------------------------


Urun Adi : RUSCA EGITIM DVDsi

Fiyat :  ---- 55 TL ---

Siparisin Teslim Edilecegi Isim :

Teslim Adresi :

Teslim Telefon Numarasi :


-------------------------------------------------------------------

 


Saygilar,

 

 


E-POSTA : rusca_akademi@email.com

 

RUSCA DIL AKADEMISI

 

 

 

 

----------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Yabanci dil egitimi duyurusuyla ilgilenmiyorsaniz lutfen removeruscabulten@europemail.com  adresimize  REMOVE baslikli bir mail atiniz. Bundan sonra herhangi bir tanitim mesaji almayacaksiniz.

 


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder