17 Şubat 2014 Pazartesi

Neden motorBLOG'umu açtım

Merhaba,

Türkiye’de motosiklet sektörü nün gelişimine baktığımızda, çok eskilere dayanmadığını görürüz. Motosiklet satışları uzun yıllar önce başlasa da, fikren hala trafikte motosikletin dolaşmasına alışamadık diyebilirim. Yasaya bile baktığımızda çok öncelikli olmadığımızı söyleyebiliriz. Hatırlıyorum bir ara motosiklet bir kişiliktir – iki kişiliktir krizi bile çıkmış, ruhsatlar değiştirilmişti J yan ve arka çanta konusu ise hala muamma J.  Bu arada;

Ne giyilir?
Hangi motorla başlanır?
Hangi ürün iyidir?
Hangisi yeterlidir?
Nereden alınmalıdır?
gibi soruların cevaplarını arayan bir çok sürücü ile tanışmaya ve sohbet etmeye başladım ve süreç içinde böyle bir blogun faydalı olacağını düşünerek hayata geçirmeye karar verdim.

MotorBLOGU’ nda neler bulacaksınız?
ü  Motosiklet testleri, bu testleri uluslararası birçok dergide okuyabilirsiniz ama bizim yol şartlarımız, Türkiye’deki servisi, bizim kullanım şeklimize uygun olup olmadığı ile ilgili inceleyeceğiz.
ü  Kıyafet testleri, kıyafetlerde ne yeterli, neyi almalı, nerden almalı
ü  İşe yarayabilecek aksesuarlar, tanıtım ve testleri
ü  Kasklar, kask tanıtımları
ü  Lastikler, testleri ve tanıtımları
ü  Eğitimler, ulusal - uluslararası eğitim dernek ve kurumları
ü  Motosiklet kulüpleri
ü  Ve sizin talepleriniz, incelememizi istediğiniz motosiklete dair herşey

Bizi takip edin J

Erkan Demirel









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder